Over Aryaka

Aryaka werd in 2009 opgericht door een groep ondernemers die het belang zagen van een beheerd wide area-netwerk dat als consumptiedienst wordt geleverd. De focus lag op operationele eenvoud en een zeer responsieve infrastructuurervaring die constant was afgestemd op de eisen van het bedrijf. Interessant genoeg was dit voordat de notie van cloud mainstream werd en lang voordat SD-WAN als terminologie werd uitgevonden.

Aryaka is een naam afgeleid van het Sanskriet, de oude Indiase taal en betekent losjes “de nobele” of “de waarachtige”. Voor ons zijn onze klanten onze waarheid. De visie en waarden van het bedrijf worden daarom gevoed door ongebreidelde klantgerichtheid en een passie om verder te gaan.

Met de stijgende populariteit van multi-cloudoplossingen en de eisen van voorspelbare applicatieprestaties wereldwijd, zien we dat de baanbrekende oplossingen van Aryaka steeds populairder worden. Het Aryaka SmartServices-platform en zijn portfolio van beheerde serviceaanbiedingen worden beschouwd als de beste in zijn klasse en een gouden standaard in de branche, waardoor we hoge netto-promotorscores hebben behaald. Het is niet verrassend dat onze WAN-transformatieoplossingen nu een belangrijk tandje in het wiel zijn van de initiatieven voor digitale transformatie van onze klanten.

Terwijl we vooruit kijken, zijn we er trots op vast te houden aan onze missie om ondernemingen in steden, landen en clouds met elkaar te verbinden en compromisloze applicatieprestaties te leveren.

Aryaka SD-WAN leverancier

Wat onderscheidt Aryaka

Aryaka heeft een wereldwijd netwerk opgebouwd met vermaasde L2-aanwezigheidspunten, waardoor het op verschillende continenten service kan bieden met voorspelbare prestaties. Het heeft ook een complete technologiestack met WAN-optimalisatie, cloudconnectiviteit en beveiliging en wordt geleverd als een service. Aryaka heeft een 100% managed service-aanbod.

Klanten gebruiken Aryaka op basis van onze technologie of de belofte van operationele eenvoud, maar blijven uiteindelijk voor onze obsessieve klantenservice en onze afstemming op hun zakelijke behoeften. We verdienen een aanzienlijk deel van ons bedrijf via doorverwijzingen van onze klanten, aangezien zij de Aryaka-ervaring delen met hun collega’s.

Geweldige klantenservice

Klanten komen naar Aryaka op basis van onze technologie of de belofte van operationele eenvoud, maar blijven uiteindelijk voor onze obsessieve klantenservice en onze afstemming op hun zakelijke behoeften. We verdienen een aanzienlijk deel van ons bedrijf via doorverwijzingen van onze klanten, aangezien zij de Aryaka-ervaring delen met hun collega’s.

Wanneer operationele complexiteit het gewoon niet waard is

Heeft u te maken met de complexiteit van het inrichten van MPLS, eeuwig wachten om een ​​nieuwe site aan de praat te krijgen of ondervindt u problemen met verandermanagement? De meeste providers combineren oplossingen van verschillende leveranciers om een ​​’patchwork’-service te leveren. Aryaka kan overal ter wereld in enkele dagen worden geactiveerd en wij zorgen voor alle complexiteit, zodat u zich kunt concentreren op uw bedrijf.

U bent het beu om op de oude manier zaken te doen

Aryaka dienstverlening bestaat voor 100% uit abonnementskosten (dus geen eenmalige kosten), waardoor het heel gemakkelijk is om je SD-WAN as-a-Service af te nemen en te betalen? Bovendien biedt Aryaka bandbreedte en bundeling van middelen en vereenvoudigde wereldwijde prijzen, waar nieuwe services en beleidswijzigingen direct kunnen worden doorgevoerd. Aryaka biedt een wereldwijde SLA vaan 1 dag, met volledige verantwoordelijkheid vanuit Aryaka.
Probeer Aryaka om echt te ervaren hoe gemakkelijk zaken doen kan zijn!